نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد
سرخط خبرها

مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۱۵۷۰
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵
مهاجم بارسلونا هم‌بازی رونالدو می‌شود؟
النصر عربستان به دنبال جذب رافینیا، وینگر بارسلونا است.

به گزارش شهرآرانیوز، النصر برای تقویت تیمش در خط حمله روی مهاجم بارسایی مدنظر الهلال دست گذاشته است. در حالیکه رافینیا شخصا با انتقالش به الهلال مخالفت کرد، اما به نظر می‌رسد بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز نیاز به فروش بازیکنان خود داشته باشد.

از سوی دیگر کارلوس پویول، بازیکن سرشناس بارسایی‌ها نیز به مدیران بارسا توصیه کرده که رافینیا را به دلیل عملکرد نوسانی‌اش در طول فصل به فروش برسانند.

همچنین النصر برای ربودن گوی سبقت از رقیب خود در عربستان به دنبال تشکیل مثلث مخوف MRC با حضور مانه، رونالدو و رافینیا است و حاضر است بابت انتقال رافینیا تا ۱۰۰ میلیون یورو نیز هزینه کند.

حال باید منتظر بمانیم که آیا مدیران بارسلونا پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را خواهند پذیرفت تا در ادامه بازار نقل و انتقالات اروپایی با جیبی پر پول به سراغ بازیکنان مدنظر خود بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->